Dlaczego warto prowadzić firmowy fanpage?

16 listopada 2017 Off By Antonina
gess.pl

Strona internetowa już nie wystarczy, aby nasza firma cieszyła się dużą popularnością wśród klientów – zarówno tych stałych jak i tych potencjalnych. Teraz, aby liczyć się na rynku i być zauważonym trzeba w internecie działać o wiele szerzej.

Obecnie już niemal każda firma, zarówno duża korporacja jak i dwuosobowa spółka, prowadzi swój fanpage. Jakie mogą z tego odnieść korzyści? Przede wszystkim profil firmowy na Facebooku pozwoli zwiększyć zasięg komunikatów nadawanych przez firmę.

Dzięki temu będzie wygenerowany większy ruch, który przyczyni się zapewne do pozyskania nowych klientów. Poza tym zawsze jest dobrze komunikować się w internecie, gdyż opublikowane tam informacje osiągają zawsze najszersze zasięgi.

Prowadzenie fanpage’a dla firmy jest także stosunkowo tanim narzędziem promocji – nawet jeżeli zdecydujesz się na wykupienie promowanych postów, to i tak nadal jest to działanie o wiele tańsze niż np. inne płatne działania wspierające sprzedaż.